Aquesta web utilitza la cookie _cfduid, propietat de CloudFare i persistent durant 1 any, usada només per identificar visites úniques fetes des de adreces IP compartides. Aquesta cookie no equival a cap identificador d'usuari a l'aplicació web ni emmagatzema cap tipus d'informació identificable personalment.
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de possibilitar l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament pel subscriptor o usuari, o amb l'única finalitat de dur a terme la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
DADES TÈCNIQUES
DATA Diumenge 11 de febrer
HORA I PUNT DE TROBADA 8h45 al pàrquing dels Bruc
RECORREGUT 8 km aprox
DESNIVELL +600m aprox
DURADA 08:00h aprox.
ASSEGURANÇA És obligatori estar federat amb la modalitat mínima C de la FEEC o en la modalitat bàsica d’espeleocat o similar.
CAL PORTAR Arnés de barranquisme, casc, bagues d’ancoratge, descensor, autoassegurador, frontal i guants. Menjar per tot el dia.
NOTA IMPORTANT En cas de condicions meteorològiques adverses l’organització pot modificar la
data, anular o modificar la sortida.
INSCRIPCIONS Imprescindible confirmar l’assistència abans del dimecres 11 de febrer a través del PLAY OFF. Dubtes al grup de WhatsApp de Barrancs
ITINERARI
Ruta per Montserrat on realitzarem descens de dos dels seus clàssics barrancs secs:
– el Pou de la Portella V4 A1 II: barranc curt de tres ràpels, dos d’ells dintre d’una cova.
– el Clot del Tragó V3 A1 II: barranc senzill de sis ràpels. Ràpel més llarg: 45m
Ruta amb combinació de cotxes.
Ens trobarem al pàrquing del Bruc. on deixarem uns cotxes i amb els altres anirem cap al pàrquing de Can Maçana, on comença la ruta.
D’allà ens dirigirem cap al refugi Vicenç Barbé, passarem el coll de pedra per on podrem accedir al Pou de la Portella. Un cop realitzat aquest barrancs que ens fa un tastet d’espeleologia, sortirem a la dreta per puhar amunt al coll de la Portella de nou. Un cop a dalt, agafarem camí cap a l’esquerra en direcció Coll de Port. A uns 15 minuts, agarem un torrent a la dreta on seguirem la llera fins arribar al començament del segon barranc, el Clot del Tragó, que finalitza al torrent del Lloro. D’aquí anirem cap a la dreta tot a buscar la pista que ens durà cap a l’aparcament del Bruc. D’allà anirem a buscar els altres cotxes.
Detalles
Organizador