ATENCIÓ! Els dies de les sortides poden canviar per raó de la meteorologia o dels imponderables que puguin sorgir. Revisa habitualment les xarxes socials del CESC per conèixer qualsevol canvi que pugui haver-hi. Gràcies.
ATENCIÓ! Els dies de les sortides poden canviar per raó de la meteorologia o dels imponderables que puguin sorgir. Revisa habitualment les xarxes socials del CESC per conèixer qualsevol canvi que pugui haver-hi. Gràcies.
Aquesta web utilitza la cookie _cfduid, propietat de CloudFare i persistent durant 1 any, usada només per identificar visites úniques fetes des de adreces IP compartides. Aquesta cookie no equival a cap identificador d'usuari a l'aplicació web ni emmagatzema cap tipus d'informació identificable personalment.
DADES TÈCNIQUES
DATA Dissabte 7 de juny
HORA I PUNT DE SORTIDA Cotxes particulars: ens trobarem a les 8.00h al punt de sortida (Oix)
RECORREGUT 10km
DESNIVELL +660m
DURADA 8 hores
DIFICULTAT Alta
CAL PORTAR
MATERIAL PERSONAL: casc, arnès, bagues d’ancoratge; assegurador-Rapelador; maxard, guants, peus de gat opcionals.
MATERIAL COMU: 6 cintes exprés llargues, anells de cintes, reunions, joc de tascons i friends, treure fissurers, material d’instal·lació de recanvi: cordinos / cintes i maillons, 2 x 30 m corda doble.
ASSEGURANÇA És obligatori estar federat amb la FEEC o equivalent.
NOTA IMPORTANT Portar moltíssima aigua, de 2 a 3 litres.
En cas de condicions meteorològiques adverses l’organització pot modificar la data, anular o modificar la sortida.
INSCRIPCIONS fins el dijous 5 de juny a través del PLAY OFF. Dubtes i més informació:
– al grup de WhatsApp d’Alpinisme
DESCRIPCIÓ
És un mini terreny d’aventura sense passar dels 1000 metres. La roca calcària té una excel·lent qualitat, tot i que al principi hi ha trams descompostos. La dificultat és continguda, només hi ha alguns passos de IV però requereix coneixement de via llarga desequipada. La cresta s’estén a gairebé 2000 m de grimpar i escalar, així que calculeu bé els temps perquè fer-la sencera suposa 9-10 h. És físicament molt exigent. Hi ha pocs escapes. La millor opció és anar amb 2 cordes dobles de 30 m.
Detalles